Rabu, 19 November 2014

Syma Beauty Skincare

Syukur kepada ALLAH S.W.T kerana telah temukan aku dengan seseorang. Pada mulanya aku hanya bermain-main dengan laman sosial (FB)tanpa tujuan dan yang melihat sesuatu yang mampu menarik minat aku sahaja. Tanpa dengan sengaja aku terpandang seorang yang agak cantik di halaman muka FB aku, lalu aku klik dan melihat profil dirinya. Ternyata kecantikkanya adalah berpunca dari sesuatu yang diiklankannya. Aku mula tertarik dan tanpa berlengah aku terus membuat salinan nombor telefon yang diberikan ke telefon aku. Apa yang membuatkan aku tertarik dengan dengan iklannya ialah produk yang dijualnya mungkin mampu menghilang masalah jerawat dan kesan jerawat yang ku alamai sehingga kini. Lantas aku bertanya tentang produk yang dijualnya, harganya tidaklah terlalu mahal dan mungkin mampu memberi kesan yang baik terhadap masalah kulit muka yang ku alami. Aku semamangnya berhajat untuk dapatkan produk itu,beliau ada membuat tawaran untuk pos produk tersebut tetapi aku tangguhkan dulu untuk dapatkan sendiri apabila balik ke kampung nanti. Setelah aku kembali ke kampung bersempena cuti depavali di samping perlu manghadiri majlis pertunangan adik. Aku sampai di kampung pada hari rabu dan malam itu juga aku pergi dapatkan produk tersebut di kota bharu seperti yang telah dijanjikan sebelum ini. Sememangnya tidak dapat dinafikan penjual produk ini memang cantik orangnya sesuai dengan bidang yang diceburinya. Aku panggil penjual produk ni Kak Nor. Di samping aku dapatkan produk ini aku bertanyakan tentang keberkesanan produk ini dan adakah sesuai digunakan oleh lelaki seperti aku. Setelah berborak agak panjang aku mula berminat untuk ambil tahu akan produk ini bukan setakat pengguna sahaja. Oleh disebabkan produk ini masih baru tetapi telah menampakkan potensi untuk terus berkembang dengan kualiti yang ada padanya aku terus bertanya tentang cara untuk menjadi seorang ejen. Kak Nor menceritakan sedikit sebanyak tentang syarat-syarat untuk menjadi seorang ejen. Di benak aku mula berputar memikirkan tentang strategi yang seterusnya. Dengan semangat yang berkobar pelbagai perancangan bermain di fikiran. Apabila aku sampai di rumah, tanpa menunggu esok hari aku terus menghantar pesanan (Whatsapp) kepada Kak Nor, menyatakan hasrat untuk menjadi seorang egen menjual produk ini. Aku fikir sesuatu yang elok, aku tidak perlu berlengah dan perlu bertindak dengan secepat mungkin. Pada keesokan harinya iaitu pada sebelah malam aku terus mendapatkan produk tersebut sebanyak 9 kotak lagi untuk memenuhi syarat menjadi egen atau pengedar iaitu stok permulaan sebanyak 10 kotak. Aku sengaja mengambil pakej kedua yang ditawarkan kerana ingin dapatkan harga yang lebih murah. Pakej pertama ialah sebanyak 5 kotak syarat untuk menjadi pengedar tetapi harganya sedikit mahal bermakna keuntungan kurang sedikit. Maka dengan ini aku dilantik sebagai pengedar produk SYIMA BEAUTY SKINCARE yang sah dibawah kendalian Kak Nor. Pada mulanya aku agak risau akan pasaran Syima Beauty ini, tetapi dengan keyakinan yang ada dan semangat berani mencuba serta dibantu oleh Kak Nor aku mampu memasarkan Syima Beauty satu demi persatu sehingga dalam masa sebulan aku berjaya menambah 3 kali stok baru dan semakin bertambah pada setiap kali sesi kemas kini stok. Alhamdillah dengan berkat usaha Syima Beauty semakin berkembang dan pendapatan semakin bertambah...

***JOM CANTIK MENAWAN Bersama SYMA BEAUTY SKINCARE ANDA MEMPUNYAI MASALAH : KINI ANDA TIDAK PERLU LAGI RISAU  Kulit muka berjerawat SYMA BEAUTY SKINCARE MAMPU MEMBANTU ANDA...!!!!  Kesan jerawat yg jelas > Harga mampu milik RM 66.00 sahaja  Penuh bintik-bintik hitam > Selamat dan tidak menggelupas  Terdapat manik-manik kecil di muka > Kelulusan dari KKM  Kulit muka yg kasar > Rumusan dari bahan semula jadi  Kulit kusam dan tidak berseri > Cepat Berkesan – hanya beberapa hari menunjukkan kesan baik  Liang pori tersumbat dan kasar > Kulit makin gebu / makin lawa / makin cantik berseri-seri  Kulit berminyak PRODUK YANG TERSANGAT MELETOP DI PASARAN  Kurang keyakinan diri disebabkan muka agak gelap TELAH RAMAI MENJADI CANTIK.. ANDA BILA LAGI..  Tona kulit tidak sekata PRODUK YANG HEBAT MENJADIKAN ANDA MAKIN CANTIK DAN HEBAT SILA HUBUNGI SAYA  013 3007321 JIKA : - ) Tak mahu mencuba tetapi ingin mengetahui tentang produk (WHATSAPP , TELEGRAM , SMS , TELEFON) yg HEBAT ini -) Ingin membuat tempahan DAN ingin cantik serta HEBAT -) Ingin melihat bukti keberkesanan SYMA BEAUTY SKINCARE EJEN AMAT DIPERLUKAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan